KONE Residential Flow


Prostsze wejście do domu

Drzwi, windy i ekrany cyfrowe tworzą zintegrowany system, który ułatwia wejście do budynku Tobie i Twoim znajomym, zapewniając również dostęp do budynku pracownikom technicznym lub dostawcom.



Przewiń w dół, aby dowiedzieć się więcej

Wjazd do budynku łatwiejszy niż kiedykolwiek

Jak wirtualny portier, otwieramy Ci bramę garażową.

Chcesz wiedzieć, jak to działa?

Bądź na bieżąco

Czytaj wiadomości zarządcy budynku w telefonie, na ekranach informacyjnych lub korzystaj z obu tych kanałów.

Chcesz wiedzieć, jak to działa?

Wejście do domu łatwiejsze niż dotychczas

Jak wirtualny portier, otwieramy przed Tobą drzwi.

Chcesz wiedzieć, jak to działa?

Bądź na bieżąco

Na ekranach w budynku wyświetlają się wiadomości od zarządcy.

Chcesz wiedzieć, jak to działa?

Nie czekaj na próżno

Winda przyjeżdża po Ciebie już w chwili, gdy wchodzisz do budynku – automatycznie zawozi Cię na Twoje piętro.

Chcesz wiedzieć, jak to działa?

Otwórz drzwi zdalnie

Niezależnie od tego, gdzie jesteś, wpuść do budynku swoich gości.

Chcesz wiedzieć, jak to działa?

Zaprojektowany po to, aby ułatwiać Ci życie.

System KONE Residential Flow jest już dostępny.
Chcesz łatwiej wracać do domu?
Zostaw swoje dane kontaktowe, a wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Skontaktuj się z nami

Zamknij

Zostaw swoje dane kontaktowe

Zauważ, że po przesłaniu tego formularza będziemy gromadzić Twoje dane osobowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych zawiera nasze Polityka ochrony prywatności.
Zamknij

Dziękujemy

Dziękujemy za kontakt, wkrótce Ci odpowiemy. Zachęcamy do podzielenia się informacją o naszym rozwiązaniu z zarządcą Twojego budynku.

Zauważ, że po przesłaniu tego formularza będziemy gromadzić Twoje dane osobowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych zawiera nasze Polityka ochrony prywatności.

Co się stanie, jeśli zgubię swój telefon lub breloczek do klucza?

Zarządca budynku lub główny użytkownik mieszkania może łatwo i szybko dezaktywować stare klucze cyfrowe i przypisać nowy klucz. W przypadku zgubienia tradycyjnego klucza mechanicznego w najgorszym przypadku czeka nas wymiana wszystkich zamków w budynku, co może być operacją bardzo kosztowną. Klucze cyfrowe można zdalnie wyłączyć — nawet z poziomu konta jednego użytkownika lub grupy użytkowników.

Co się stanie, jeśli wyczerpie się bateria mojego telefonu komórkowego?

W zapasie masz zawsze klucz mechaniczny lub breloczek do klucza, a ponadto klucz mechaniczny jest nadal konieczny, aby otworzyć drzwi do Twojego mieszkania.

Co się stanie, jeśli w budynku zostanie tymczasowo wyłączona energia elektryczna?

System dostępu przestanie działać, a drzwi budynku trzeba będzie otworzyć ręcznie, za pomocą tradycyjnego klucza mechanicznego.

Co się stanie, jeśli utracę połączenie z Internetem?

Prawa użytkownika są przechowywane w zaszyfrowanej postaci w Twoim urządzeniu, dzięki czemu nadal zachowujesz bezpieczny dostęp.

Jaką technologię stosuje się w telefonie komórkowym do otwierania drzwi?

Używane jest standardowe bezprzewodowe połączenie Bluetooth.

Co to jest Bluetooth?

Bluetooth jest globalnym standardem bezprzewodowym do bezprzewodowego łączenia ze sobą różnych urządzeń. Stosuje się go na przykład w systemach głośnomówiących samochodów i w bezprzewodowych głośnikach/ słuchawkach.

Co powoduje krótkie opóźnienie podczas otwierania drzwi za pomocą telefonu komórkowego?

Czas otwierania wynosi zazwyczaj od 0,5 do 2 sekund. Zależy to również od konkretnego telefonu komórkowego — od oprogramowania, modelu telefonu i liczby aplikacji działających w tle.

W jaki sposób firma KONE zapewnia cyberbezpieczeństwo swoich rozwiązań i usług?

Rozpoznajemy wyzwania związane z cyberbezpieczeństwem podłączonego sprzętu i stosujemy zabezpieczenia we wszystkich warstwach. Ważne jest dla nas zabezpieczenie każdego ogniwa łańcucha — od tworzenia oprogramowania, poprzez podłączanie sprzętu do chmury, aż po gromadzenie i wykorzystywanie danych w celu poprawy obsługi klientów i użytkowników końcowych.

W przypadku rozwiązania KONE Residential Flow oznacza to na przykład, że wszystkie połączenia są szyfrowane, dostęp do wszystkich systemów jest kontrolowany, nasze interfejsy chmurowe (API) są zabezpieczone, a rozwiązanie zostało sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa. Modernizujemy również nasze rozwiązania, aby zapewnić ich ochronę, oraz monitorujemy je w celu wykrywania anomalii i zapewnienia ich gotowości do reagowania w razie potrzeby.

Czy drzwi budynku wymagają wymiany?

Niekoniecznie, ale może być potrzebne zainstalowanie systemu samoczynnego ryglowania zamka. Wiele drzwi zewnętrznych jest już wyposażonych w taki system. Jeśli dostęp do budynku wymaga podania kodu PIN lub jeśli w drzwiach jest domofon, najprawdopodobniej zainstalowano już w nich również system samoczynnego ryglowania zamka.

Czy można zintegrować w systemie kilka wind?

Tak, nasz system może obsługiwać maksymalnie trzy windy w tej samej grupie. System ten wezwie najbliższą wolną windę, aby zawieźć najemcę na wybrane piętro.

Czy mogę zintegrować z rozwiązaniem system automatyzacji budynku i system zdalnego monitorowania innego producenta?

System ma wolne wejście/wyjście, które można wykorzystać na przykład do sterowania oświetleniem holu. Połączenia oprogramowania muszą być sprawdzane indywidualnie, ale nie należy to do standardowej oferty firmy KONE.

Dlaczego nie możemy mieć w jednostce dostępowej czytnika linii papilarnych?

Obsługa wielu użytkowników przez ten sam czytnik wymaga dużej mocy obliczeniowej i taki odczyt mógłby być niewiarygodny, co mogłoby prowadzić do poważnej frustracji. Czytniki linii papilarnych w telefonach komórkowych są zwykle przeznaczone tylko dla 1–2 użytkowników, dlatego dobrze się to sprawdza w tym kontekście.
W celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa użytkownicy mogą otwierać drzwi za pomocą własnego telefonu komórkowego, który może być wtedy zabezpieczony przez własnoręczny odcisk palca lub kod PIN użytkownika.

Ochrona danych osobowych?

Firma KONE stosuje wewnętrzną politykę ochrony danych osobowych i dokłada wszelkich starań, aby przestrzegać tych wymogów, a także wszystkich obowiązujących przepisów. Mamy świadomość znaczenia ochrony danych w tym rozwiązaniu i od samego początku prac nad tym systemem braliśmy pod uwagę powiązane zasady i wymagania. Na przykład zaplanowaliśmy nasze rozwiązanie tak, aby dane uwierzytelniające użytkowników były w maksymalnym możliwym zakresie przetwarzane w systemie anonimowo i nie były przechowywane dłużej niż to konieczne. Co więcej, rozwiązanie nie gromadzi więcej danych niż potrzeba do zamierzonego celu (takich jak numer telefonu i adres e-mail), a prawa dostępu są ściśle ograniczone.

Z kim mam się skontaktować, jeśli występują problemy?

W kwestii praw użytkownika breloczka użytkownik kontaktuje się z administratorem odpowiedzialnym za dostęp do budynku (np. z zarządcą obiektu). Pomoc do systemu i aplikacji jest dostępna na obszernych stronach pomocy w witrynach internetowych firmy KONE.

Czy mogę zamówić więcej breloczków na wypadek ich zgubienia?

Tak. Firma KONE dostarcza breloczki jako części zamienne — można je zamówić za pośrednictwem zarządcy budynku.

Czy można spersonalizować to rozwiązanie?

Można spersonalizować czas przejścia od drzwi publiczno-prywatnych do windy, gdyż wiadomo, że ludzie chodzą z różną prędkością. Można również dostosować automatyczny odbiór przez windę w oparciu o swoje preferencje — bez automatycznego odbioru; winda przybywa na parter; winda przybywa na parter, a poziom docelowy jest wstępnie wybrany. Użytkownik może ustawić domyślne piętro docelowe.

Zamknij

Zostaw swoje dane kontaktowe

Zauważ, że po przesłaniu tego formularza będziemy gromadzić Twoje dane osobowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych zawiera nasze
Zamknij

Dziękujemy

Dziękujemy za kontakt, wkrótce Ci odpowiemy. Zachęcamy do podzielenia się informacją o naszym rozwiązaniu z zarządcą Twojego budynku.

Zauważ, że po przesłaniu tego formularza będziemy gromadzić Twoje dane osobowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych zawiera nasze